Beste YA-thriller van het jaar

Hebban

Wat hebben deze boeken met elkaar gemeen? 

Als je het antwoord op bovenstaande vraag weet, heb je vast al gestemd voor de Beste YA-thriller van het jaar verkiezing. Ik kwam er deze week achter het bestaan van deze verkiezing. Stemmen kan van 15 september tot en met 5 oktober. Helaas wist ik dat niet eerder, en heb ik dus niet de tijd om alle genomineerde boeken te lezen. Met een beetje geluk kan ik er voor oktober 2 uitkrijgen, maar ik hoop dat ik ook een derde boek kan lezen. Je kan namelijk op 3 titels stemmen. Gelukkig kan je ook op een thriller stemmen die niet genomineerd is.

Stemmen kan hier. Ik hoop zo veel mogelijk thrillers te lezen de komende twee weken – verwacht niet te veel. Voor het einde van de stemperiode deel ik mijn favorieten met jullie.

Deel jij jouw favorieten met mij?

 

4 Comments

  1. Pingback: Mijn ervaringen met Examendeal | Femke leest!

  2. Pingback: Het Morelli principe – Drie dagen om een ramp te voorkomen | Femke leest!

  3. Pingback: Beste YA-thriller van het jaar | Femke leest!

  4. Pingback: Evenement: Nederlands Thrillerfestival 2014 | Femke leest!

Reageer gerust! :)

