Lazy Sunday #2

En de week is alweer voorbij. Tam tam tam tam. Maar de herfstvakantie komt dichterbij: nog maar 10 dagen school!

Last week…

Dinsdag konden jullie hier mijn ervaringen met het boek Examendeal lezen. Ik vond het echt super dom dat ik het boek was kwijtgeraakt, en ik had meteen besloten dat ik nooit meer een boek mee naar school zou nemen (dat was voordat het boek weer terecht was). Inmiddels heb ik me daar goed aan gehouden, behalve als ik uit school naar de bibliotheek ga.

Donderdag (de standaard WIDM dag) werd het eerste nieuws over het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? bekend gemaakt en dat móést ik gewoon even met jullie delen!

Woensdag 29 september ontving ik een mailtje van Hebban dat ik een winactie had gewonnen! En wat was ik blij 🙂 Het boek lag al heel snel bij mij op de deurmat, namelijk donderdag. Toen waren jullie daar ook meteen van op de hoogte.

Zaterdag was het alweer tijd voor mijn tweede Super Six Saturday. Ik had me niet aan de regels gehouden (sorry) dus als ik nu nog even een lijstje van 6 boeken (geen series) moet maken: Endgame, Het mes dat niet wijkt, Copycat, De Test, Between en Shock. Mijn complete lijstje met meer dan 6 boeken (het spijt me) kan je hier vinden.

Next week…

De opletters onder ons hadden gemerkt dat ik sinds dit weekend (gisteren dus) deelneem aan het Bol.com Partnerprogramma. Volgende week ben ik van plan hier meer over te vertellen.

Het is nog een kleine week Kinderboekenweek en ik mag in die week altijd een boek uitzoeken, jeej! Daar kunnen jullie ook een blog over verwachten.

Verder ben ik nog steeds druk bezig in De Reputaties. Ik lees veel sneller dan ik recenseer; ik loop namelijk 5 recensies achter. Met De Reputaties ben ik nog wel een paar dagen bezig, en voor de recensie heb ik ruim de tijd; die komt op 14 oktober. In de tussentijd wil ik minimaal 3 (als ik me aan mijn planning houdt worden het er 4) recensies plaatsen.

Dus kortom, wat kan je volgende week verwachten?

Twee recensies verspreid over de doordeweekse dagen. Na die recensies (waarschijnlijk op vrijdag) volgt een blog over mijn favorieten voor de Beste YA-thriller van het jaar verkiezing van Hebban. Ik plaats nog een blog over de kinderboekenweek en vertel over het Bol.com Partnerprogramma. In het weekend natuurlijk zoals altijd een nieuwe Super Six Saturday en mijn eigen vaste rubriek Lazy Sunday – de derde alweer!

Dit was de tweede Lazy Sunday. Ik vind het erg prettig om mezelf en om jullie een overzicht te geven van de afgelopen en de komende week.

Wat was jouw hoogtepunt van afgelopen week? En waar kijk je volgende week naar uit? Laat het me weten 🙂

Don't forget - frog

Vandaag kan je voor het laatst stemmen voor de Hebban verkiezingen. Stemmen kan in de categoriën fantasy, thriller en YA-thriller. De genomineerde boeken zie je als je klikt op één van de drie stemvakjes. Over de Beste YA-thriller van het jaar heb ik ook een blog geschreven waar je de genomineerde titels daarvoor overzichtelijk in een foto kunt bekijken: klikklik! Heb jij al gestemd? Zeker doen, want je maakt kans op een super gaaf boekenpakket! Laat je het me even weten als je hebt gewonnen? Dan ben ik heel erg blij voor je (en stiekem ook heel erg jaloers).

5 Comments

Reageer gerust! :)

