Lazy Sunday #3

Ik heb gewoon al 4 volgers op Bloglovin! Ik ben er echt suuuuper blij mee, en het is ook heel goed als je bedenkt dat mijn blog nog niet eens een maand bestaat. Dinsdag is de eerste 1/12 verjaardag van mijn blog. Ik ga het vieren met een recensie van mijn eerste gewonnen recensie-exemplaar; De Reputaties, waar je hier over had kunnen lezen. Maar eerst terug naar afgelopen week.

Recensies van Het Morelli principe en Test en tot slot mijn favorieten voor de Beste YA-thriller van het jaar verkiezing. En ik showde mijn nieuwe aanwinst! Gisteren natuurlijk weer een SSS, zonder de regels overtreden te hebben!

Vandaag is de kinderboekenweek afgesloten met de kinderboekenmarkt in Den Haag. Ik wilde er echt heel heel heel heel graag naartoe, omdat er ook een Young-Adult gedeelte was en een interview dat ik graag wilde bijwonen. Maar helaas kon ik niet want ik had een wedstrijd (ik doe aan wedstrijdzwemmen). Gelukkig had ik wel twee PR’s (persoonlijke records) gezwommen, maar nog steeds vind ik het erg jammer. Als jij wel bent geweest, ben ik jaloers.

Afgelopen week en ook dit weekend had ik het erg druk met van alles en nog wat, ook huiswerk. Presentatie, verslag, blabla. Dit is waarom ik niet had verteld over het Bol.com Partnerprogramma, zoals hier aangekondigd. Ook komende week krijg ik het erg druk en daarom weet ik niet precies wat ik allemaal ga plaatsen.

Dat was het weer, sorry voor de kortheid. Nog maar 5 schooldagen en dan is het voor mij herfstvakantie! Mijn leesvoer is al binnen, want vanochtend heb ik weer eens teveel boeken bij de bieb geleend. Maar daarover komende week meer. Aju paraplu!

Reageer gerust! :)

