Lasergamen met James Frey!

En(dgame)? Heb je ook meegedaan met de winactie waarmee je lasergamen met James Frey kon winnen? Ik wel en… *tromgeroffel* IK HEB GEWONNEN!! JIPPIE!!! Ik ben echt heel blij ik vind het echt heel gaaf mijn dag kan niet meer stuk! Ik ben nu vooral aan het aftellen, maar ik denk dat ik het op de avond zelf echt heel eng ga vinden. Het is ook best eng: ik ken James Frey niet – nou ja, ik ken hem beter dan dat hij mij kent -, ik ken de andere mensen niet, mijn Engels is niet heel mooi en ik kan niet echt goed lasergamen. Maar dat maakt allemaal niet uit, want ik heb er super veel zin in!

Woensdagavond ga ik dus naar Amsterdam. De lange reis, een uur heen én een uur terug, heb ik er zeker voor over. Het programma is als volgt: tussen 20:00 en 21:00 gaan we in 2 groepen 2 rondes lasergamen. Daarbij wordt er voor een hapje en twee drankjes gezorgd. Ik weet niet of – laat ik het maar even zo noemen – meet & greet met James Frey voor, tijdens of na het lasergamen plaatsvindt. Deze komt er wel neem ik aan, want de winnaars hebben gewonnen omdat ze een originele vraag hebben bedacht waar ze antwoord van James Frey op wilde, dus ik neem aan dat ze die dan ook krijgen. Ik als winnaar krijg ook het boek, die ik daar kan laten signeren natuurlijk!

Het mailtje met het bericht dat ik had gewonnen was naar 8 mensen gestuurd. Er konden 15 mensen winnen, zei mijn geheugen, dus ik was even verbaasd. Toen bedacht ik me dat deze mensen misschien de eerste groep zouden vormen – we gaan immers in twee groepen lasergamen. Maar toen ik Facebook opende, zag ik dit bericht waarin ze nog 7 plaatsen verloten. Er deden dus maar 8 mensen mee, denk ik. Ik verwacht dat de overige 7 plaatsen zo weg zijn. Dus als je stiekem best wel jaloers bent en ook met James Frey wilt lasergamen, moet je vooral een mailtje met je motivatie naar het genoemde e-mailadres sturen. Let op: dit kan alleen vandaag nog! 

Toen mijn vriendin en ik deze winactie zagen, stuurden we allebei een vraag in. Het was op zich best moeilijk, want ik heb nog niks van James Frey gelezen, dus ik had ook geen dringende vraag. We wisten van elkaar dat we meededen, en hadden de afspraak dat als we zouden winnen dat we elkaar dan zouden meenemen. En we hebben dus allebei gewonnen! ”Coole geluksvogels” worden we genoemd, maar zo moeilijk was het niet als mijn theorie van slechts 8 deelnemers aan de winactie klopt 😉 Omdat we allebei dus al zouden gaan, konden we elkaar dus ook niet meenemen. Dus we vroegen allebei een andere vriendin en nu gaan we gezellig met z’n vieren!

Het is nog maar een kleine drie uurtjes geleden dat ik heb gewonnen, maar ik heb al het gevoel dat ik al heel lang aan het wachten ben. Helaas is het moment zelf vast super snel voorbij. Nou ja, dan heb ik in ieder geval een super leuke herinnering! Zou James Frey een beetje goed zijn in lasergamen? Ik hoop hem te verslaan!

Reageer gerust! :)

