Media Monday #4

Sinterklaas is weer in het land! Afgelopen zaterdag is hij aangekomen. De nationale intocht was dit jaar in Gouda. Drie keer raden waar ik woon… 😉

Ik vond het dus wel toepasselijk om vandaag iets met Sinterklaas te doen. Vandaag wel iets uit de ouderwetse media. Dit kwam ik zaterdag tegen in.. volgens mij was het NRC Weekend, maar het kan ook van de Volkskrant zijn. Nja, bijzaak. Het is een cartoon getekend door Peter Verwey. Nu vraag je je misschien af waarom ik een plaatje met als onderwerp Sinterklaas op een boekenblog deel? Kijk maar:

Piet gooit boeken

Ik vind ‘m leuk! Hoewel ik vind dat er niet met boeken mag worden gegooid (kijk dan wat zielig voor die boeken!), mag Piet mij ook zo even een aantal boeken geven!

Reageer gerust! :)

