Boekblogger Enquête 2014: Vooruitblik

Het slotdeel van de boekblogger enquête van Joany mag natuurlijk niet ontbreken. Vandaag eindelijk de laatste vijf vragen!

1. Aan welk boek ben je dit jaar niet toegekomen en staat nu boven aan je nog-te-lezen-lijstje voor volgend jaar?
Als ik zou antwoorden op de vraag, zou ik Spoorloos zeggen. Daar ben ik vorig jaar niet aan toegekomen, maar dat was ook niet mijn bedoeling. Ik had gewoon een aantal boeken die ik in de kerstvakantie en de weken daarna zou lezen, waaronder Spoorloos, waar ik dus net niet aan doe was gekomen. Maar deze staat niet bepaald boven aan mijn to-read-list. Wel dat ik ‘m als één van de eerste ga lezen, maar als ik één titel mag noemen waar ik heel nieuwsgierig naar ben geworden, zeg ik Wat ik weet.

2. Naar welk boek, dat uitkomt in 2015, kijk je het meest uit?
O, help. Ik ben niet zo van de uitkom-data. Ik lees niet vaak super nieuwe boeken, ik ren niet meteen naar de winkel na het weken ernaar uitkijken. Ik heb dus ook niet echt een idee welke boeken uitkomen, oeps. Ik denk dat ik uitkijk naar Meedogenloos van Natasza Tardio, hoewel ik niks van haar gelezen heb. Jeugdthrillers zijn altijd leuk! Net als jeugdromans, bijvoorbeeld die van Edward van de Vendel. Tenminste, ik heb ‘m pas ontdekt. Een boek van hem dat in 2015 uitkomt is Oliver. Toch eerst maar een ander boek van hem lezen, aangezien dit een soort van vervolg is.

3. Wat hoop je in 2015 te bereiken met lezen/bloggen?
Ik heb geen bepaalde doelen, voor zover ik nu kan bedenken. Ik wil beide met plezier blijven doen en ik wil nieuwe dingen ontdekken. Met bloggen hoop ik nog veel vooruitgang te boeken 😉 en leuke dingen mee te maken met Storm Publishers!

4. Naar welke boeken-evenementen van 2014 kijk je het meest uit?
Het Manuscripta vind ik super tof! Daarnaast ga ik in ieder geval twee keer naar het Boekenfestijn, waar ik ook heel veel zin in heb, want BOEKEN! Tot slot kijk ik uit naar alle evenementen waar Storm Publishers aanwezig is. Ze worden super tof en ik ben ook van de partij, aangezien ik Storm Chaser ben en in het evenementen team zit. Stay tuned voor meer informatie, want zodra ik los mag, ga ik dat zeker!

5. Doe je dit jaar mee aan een lees-challenge? Zo ja; welke?
Jaa en wel aan de Goodreads challenge, waarvoor ik 100 boeken ga lezen, en mijn eigen Nine-authors challenge. Lees hier mijn blogpost over challenges waaraan ik overwogen heb om mee te doen en meedoe. Als je wilt weten hoe goed ik al op weg ben, klik dan hier voor het overzicht.

Dat was het voor dit jaar! Wat betreft de boekblogger enquête dan 😉

1 Comment

Reageer gerust! :)

