Lazy Sunday #21

Zoals ik al had gezegd: mijn avonden zitten echt bomvol! Eigenlijk voelt het als een heel sociaal leven leiden in plaats van het druk hebben ;). Donderdagavond was er op school voor de derdeklassers een profielkeuze avond, die heel nuttig was! Mijn profiel wordt heel vol, twee klassieke talen enzo, maar dat maakt niet uit! Ik ben er over het algemeen uit, alleen ik wil mijn contacturen nog natellen en wat dingetjes. Sowieso was mijn hele donderdag vol, niet alleen de avond: vanaf 14.15 tot 19.00 ging ik met een deel van school lasergamen en karten wat suuuper tof was! Het was echt heel leuk, en ik was niet laatste geworden met lasergamen (oefening baart kunst!). Met karten wel, maar dat maakt niet uit, het was echt leuk (ik had het een stuk minder leuk verwacht). En bovenal was het heel gezellig. In ieder geval sloot dit eind aan op het begin van de profielkeuze avond, dus druk en ook laat naar bed, wat vrijdag ook het geval was, want toen was – wéér op school – het Valentijnsgala. Het was echt heel erg leuk! #enthousiasme

Of er ook nog niet leuke dingen zijn? Hm, volgens mij niet echt – op huiswerk na natuurlijk. Het is bijna vakantie!! Dan gaan we trouwens misschien ook karten, omdat mijn zusje ook wil karten en ik wil het natuurlijk graag nog een keer doen! Verder ga ik veel lezen, lees hier wat ik hoop te lezen. Ook over schrijven had ik afgelopen week geschreven: hier eerst, en vervolgens dit. Gisteren was het natuurlijk Valentijnsdag, en ik was lekker origineel door toen géén Valentijn-gerelateerde post te schrijven of een of ander lijstje met liefdes-boeken te plaatsen. Ik deed dat al lekker op maandag. En over lijstjes gesproken, ik kwam deze tegen en toen kreeg ik een idee… #wordtvervolgd

Verder zijn er dit hele weekend werkmannen in huis die onze badkamer aanleggen (ons huis zit al 2 weken lang vol met werkmannen voor van alles en nog wat als gevolg van de lekkage) en samenvattend is het één grote rotzooi. Ze beginnen ook al om 8 uur ’s ochtends en maken veel lawaai; timmeren, en bovenal die radio waar ze ook nog eens mee meezingen! En ik kan je vertellen: ze zingen alles behalve mooi. Dus lezen kan pas weer vanaf 5 uur, als ze weg zijn.. Vanmiddag heb ik ook nog een wedstrijd, en vanochtend doe ik huiswerk; ik moet nog iets van 50 pagina’s lezen van het Duitse boek, blegh.

Dat was het wel, voor zover ik nu kan bedenken.

Heb jij al vakantie (carnaval enzo) of moet je nog een weekje?

3 Comments

  1. Pingback: Lazy Sunday in beeld | Femke leest!

Reageer gerust! :)