Jarig – en nu?

Vandaag ga ik mijn 15e levensjaar in. Da’s even een nadenkertje: ik ben dus 14 jaar geworden. Tijd voor een feestje dus. Vandaar dat dat vandaag en gisteren uitgebreid gevierd werd met vriendinnen en familie. En nu? Wat verwacht men op een blog? Zes posts op één dag? Drie winacties? Goede nieuwtjes en andere drastische veranderingen die worden ingevoerd? Een terugblik op het hele leven met allerlei (schattige) baby foto’s? Het spijt me dat ik niet aan al deze eisen kan voldoen.

Wat is het verschil tussen vandaag en morgen voor mijn blog? Wat is het verschil tussen een dag dat ik niet jarig ben en een dag waarop ik dat wel ben voor mijn blog? Voor mijn blog helemaal niks, toch? Ik wil best met jullie allemaal een virtueel gebakje eten en als je voorkeur uitgaat naar de koekjes die ik eergisteren, toen ik nog 13 jaar was, bakte, is dat ook goed. Onder het genot van veertien berichten en foto’s deze dag? Nope.

Op een blog vind ik een verjaardag niet zo belangrijk. Naar mijn mening zou eerder je blógverjaardag in het zonnetje moeten staan dan je eigen verjaardag. Dat ga ik dus ook doen, maar omdat ik het wel leuk vind om iets ‘speciaals’ te doen, vul ik vandaag de Verjaardagstag in. Dus wél twee posts! Dit is ook zeker geen rebelse poging tot het niet vieren van mijn verjaardag online – ik snap heus waarom mensen dit doen, maar snap je waarom ik hier niet bijster veel voordelen van inzie? Zo niet, dan kan je vanmiddag altijd nog genieten van een tweede artikel!

Hoe vier jij je verjaardag?

4 Comments

Reageer gerust! :)

