Zomer!

Wat ’n warmte, hè? Waar ik vorige week nog schreef dat het ”eíndelijk (soort van) zomer is! Afgewisseld met soms wat buien laat de zon zich tegenwoordig wat vaker zien waardoor er de mogelijkheid is om bijvoorbeeld jurkjes te dragen en te zwemmen bij de plas,” is er deze week een hittegolf. Is binnen blijven nu niet het koelst? De laatste tijd las ik vaak buiten in de tuin. Deze keer een foto*-verslag van mijn leesgedrag 🙂 Lekker zo, in juni. Het beïnvloed mijn leesgedrag ook positief: van mij mag het zo blijven!

* Helaas is de kwaliteit van de camera van mijn telefoon niet zo goed..

2015-06-04 17.14.22 2015-06-11 14.17.05

Opvallend dat het beide jeugdthrillers zijn? Tja, juni: maand van het spannende boek! Klik hier voor de recensie van Virus, en lees hier mijn recensie van Zes Seconden.

2015-06-20 17.35.24

In de tuin lees ik dan op deze stoel. Ik houd het nooit zo lang vol in dezelfde houding, dus dan zet ik de rugleuning even wat anders of draai ik op m’n buik. Overigens voelt op zo’n stoel liggen altijd als aan het zwembad liggen. Al liggen zwembadligstoelen een stuk minder lekker.

2015-06-18 16.56.01 2015-06-17 16.44.47

En anders op bed… of op de bank (oeps, boek uit beeld)!

2015-06-20 17.49.51

Maar zolang het droog is, kan ik ook zonder zon in de tuin zitten. Na de zomervakantie volgt mijn recensie van Wreed. Tipje van de sluier: het is heel tof en gruwelijk (en wreed whaha) en heeft de prijs van de Jonge Jury 2015 terecht gewonnen!

Wat is jouw favoriete seizoen?


Ik schreef dit voor de komst van de hittegolf, vandaar dat het zo is geschreven van ”er is maar zelden zon”. Begin juni, na de meivakantie, was het even heerlijk, daarna was het inderdaad zon met veel schommelingen in het weer. En nu is er  weer zoiets extreems op komst.. 

1 Comment

  1. Pingback: Wrap-up juni | Femke leest!

Reageer gerust! :)

