7 nieuwe ervaringen afgelopen tijd

Het is weer lijstjes-tijd! Om het schooljaar leerzaam af te sluiten, som ik een aantal nieuwe ervaringen op van de afgelopen tijd. En geen nieuwe kennis, maar gewoon random van alles wat 🙂

1. Leesclub deelname
De afgelopen tijd heb ik in totaal deelgenomen aan 3 leesclubs. Het was een leuke ervaring en is zeker voor herhaling vatbaar 😉

2. Fysiotherapie
Sinds een tijdje heb ik wekelijks een afspraak bij de fysio (iets last van knie door heup tot enkel-gedeelte dat met elkaar in verband staat). Ik dacht altijd dat zoiets een beetje oefeningen in een kamertje doen is, een kwartiertje lang, maar het is bij mij heel anders: een wekelijks sportuur 😉

3. Magnum Pink
Inmiddels zijn de reclames niet meer te ontwijken, maar de nieuwe Magnums zijn echt lekker! Ik houd niet van koffie, dus de Espresso-versie is wat minder, maar die Magnum Pink is heerlijk ❤

4. Raadsvergadering bijwonen
Nieuwe leerzame ervaring 😉 In de vorige lijstjes-tijd somde ik alle leerzame zaken op!

5. Tour de France
Omdat ie ook in Gouda langs kwam afgelopen zondag, gingen we kijken natuurlijk! Het was zo weer voorbij, maar het was de moeite waard, want zoiets gebeurt niet vaak 😉

BOY 7 keken we afgelopen zaterdag. De groene sticker betekent dat dit een dagfilm is omdat ie pas kort uit is op DV.

BOY 7 keken we afgelopen zaterdag. De groene sticker betekent dat dit een dagfilm is omdat ie pas kort uit is op DVD.

6. Videotheek
Voor mijn verjaardag had ik huurtegoed bij de videotheek gekregen, dus maakte ik daar afgelopen weekend gebruik van. Ik was nog nooit bij een videotheek geweest, maar het is een goed idee. Jammer dat er tegenwoordig niet zoveel mensen meer gebruik van maken vanwege de digitalisering, maar ik heb nu een abonnement!

IMG_4653 IMG_4654

7. Koekjes bakken uit een kant-en-klare-pot
Voor mijn verjaardag kreeg ik een heel leuke pot, make & bake koekjes. Hierin zitten bijna alle benodigdheden om 18 koekjes mee te maken. Just add butter and love! Gistermiddag heb ik ze gebakken en ze waren erg lekker! Jammer dat er slechts 20 koekjes uitkwamen, maar mm die chocola ❤ Ik bak wel vaker koekjes, maar zo kant en klaar niet!

Heb jij al vakantie?

Reageer gerust! :)

