Boekenfestijn Haul

September betekent: boekenfestijn in Utrecht! Ofwel: één van de twee boekenfestijnen waar ik jaarlijks naartoe ga, hoera! En dus ging ik afgelopen weekend voor de derde keer in mijn leven naar een boekenfestijn. Mijn moeder ging gezellig mee en dit is het resultaat van een kleine twee uur rondkijken: 

IMG_6904

Van te voren had ik al een soort van wensenlijstje samengesteld naar aanleiding van alle berichten die ik op internet al tegenkwam over het aanbod. Iedereen zei dat het YA aanbod tegenviel, maar ik heb nog een hoop kunnen vinden! Misschien iets te veel zelfs als je bedenkt dat ik nog een hele hoge nog te lezen stapel heb en een beetje gebrek aan ruimte in mijn boekenkast.. Gelukkig vielen de kosten voor de portommonee mee!

Snapchat-502617530647328489

#telefoonkwaliteit

De drukte viel erg mee, je kon gewoon lekker rondkijken!

Snapchat-7945799756901135168

Ik houd van logica en heb dat dus ook in mijn mandje. Deze foto nam ik aan het einde toen ik bijna klaar was; ik had al een voorronde gehouden. De Boekendief met de rug omhoog betekent nog beslissen of ik het wil of niet. Een tweede exemplaar van Onder de Ketchupwolken aan de zijkant herinnerde me eraan dat ik nog even het mooiste exemplaar moest kiezen 😉

IMG_6909

Dit zijn de twee boeken waar ik het meest over twijfelde maar ik heb ze toch genomen! Prijzen: 12 euro & 7,50 – dat zijn de duurste boeken die ik heb gekocht.

IMG_6911

Hoewel ik Als ik blijf niet helemaal geweldig vond, leek Vuurvliegjes van Gayle Forman me een stuk spannender. Ik ben ook benieuwd naar Waar ben je? Voor beide boeken heb ik 4 euro betaald.

IMG_6913

Tussen de laatste exemplaren vond ik De geur van Vrijheid voor 7 euro, hoera! Het heeft wel een markerstreep maar ja, dat nam ik voor lief..

IMG_6916

Toen ik laatst iets over een deel van Soul Beach las, sprak het me aan en wilde ik het graag lezen. Echter bleek dat dat een later deel was en dat deel 1 niet meer verkrijgbaar was bij Bol.com. En nu vond ik het, yes! Deze boeken kostten 5 en 2 euro.

IMG_6921

En dit is dan het resultaat: 8 boeken voor 43.50! Ik ben tevreden!

2 Comments

Reageer gerust! :)

