#Boektober: wrap up

Tien boeken willen lezen in oktober, omgedoopt tot leesmaand #boektober, is best wel veel als je bedenkt dat ik in de meeste schoolmaanden ongeveer 5 tot 7 boeken lees. In eerste instantie was ik ook van plan 5 boeken te lezen deze maand. Maar #boektober is er om jezelf uit te dagen, en het mooie is dat dat is gelukt! Ik kan terugblikken op een mooie maand met tien gelezen boeken als resultaat. Missie volbracht 😀 IMG_7453

Wat ook fijn is, is dat ik veel boeken uit eigen kast las. Bovenstaande zes boeken heb ik gelezen. Klik hier voor de recensie van Boy Nobody, aanrader als je van spanning en mysterie houdt!

Benieuwd naar mijn boekenkast? Ik maakte er een filmpje van, klik snel hier om ‘m te bekijken!

IMG_6818

Deze maand had ik ook een weekje herfstvakantie. Ondanks dat dit best een volle, maar leuke week was voor mij, heb ik genoeg tijd kunnen vinden om te lezen. Zo las ik onder andere twee boeken op mijn e-reader. Zwemmen (Martine Kamphuis) is een mooie jeugdthriller. Birk (Jaap Robben) las ik voor literatuur. Hoewel het verhaal voor mij redelijk saai was – er gebeurde zóó weinig – ben ik er wel van overtuigd dat het een goed literair boek is.

IMG_7325

Tot slot besloot ik om wat boeken te reserveren bij de bibliotheek. Deze twee waren beide een experiment (kijk dan naar die hartjes op de zijkant, dat genre lees ik zelden!). Lobsters bleek vermakelijk, Girl Online was een tegenvaller. Beide zijn niet voor herhaling vatbaar, helaas, maar ik ben toch blij dat ik het heb geprobeerd.

Al met al heeft #boektober mijn leesgedrag positief beïnvloed en heb deze maand lekker leuke boeken gelezen. 

Benieuwd naar de tussentijdse leesupdates van oktober? Lees dan hier de update van;

  1. 6 oktober
  2. 13 oktober
  3. 27 oktober
9 Comments

  1. Pingback: Mini-recensies #1: Shock en Blindelings | Femke leest!

  2. Pingback: Wrap up november | Femke leest!

  3. Pingback: #Boekcember #1 | Femke leest!

  4. Pingback: #Boekcember #2 | Femke leest!

  5. Pingback: #Boekcember #3 | Femke leest!

  6. Pingback: #Boekcember #4 | Femke leest!

Reageer gerust! :)

