In beeld | Best of YA M&M’s

Iets meer dan een jaar geleden mocht ik van Best of YA lasergamen met James Frey, jippie! We kregen een leuke goodiebag, waar uiteraard zijn boek in zat (klik hier voor de recensie van Endgame). Wat er ook in zat, waren speciale YA m&m’s! Heel leuk natuurlijk, maar zijn ze ook lekker? Een recensie van m&m’s: waarom niet?!

Ondanks dat ik best lang wachtte met het uitpakken en opeten van de m&m’s – ik vond het zo zonde! – waren ze nog heel lekker. Ze smaken gewoon als m&m’s zoals we dat gewend zijn, maar zijn wat leuker van de buitenkant 😉 Misschien smaken echte m&m’s meer naar chocola, maar deze m&m’s blijven leuk omdat het gewoon speciaal is: ze zijn niet in de winkel verkrijgbaar! Daarnaast dragen ze ook een verhaal met zich mee: je herinnert je het evenement weer. En ze zijn ook nog eens fotogeniek 😉

(Deze foto’s zijn allemaal van een jaar geleden, toen ik heel veel lol had. Ik heb ze tot nu toe nooit gepost, dus bij deze: throwback m&m’s eating!)

2014-11-25 18.00.56

We kregen ze in een zakje.

2014-11-25 17.47.46

Natuurlijk kom ik er net één te kort..

2014-11-25 17.53.09

Zie je er een hartje in? Nee? Jammer, kijk dan eens hieronder.

2014-11-25 17.54.25

Een hartje voor boeken!

2014-11-25 17.56.30

Random.

Ik had ze ook gewoon kunnen opeten, maar dit soort snoepjes zie je niet elke dag, dus dat moest ik vastleggen. Gelukkig waren ze ook erg lekker. Dus als je ooit de gelegenheid hebt om deze zeldzame best of ya m&m’s te eten, geniet er dan van!

Reageer gerust! :)

