Wrap up | Februari

Gisteren wordt door velen gezien als een extra dag; we hebben ‘m immers maar eens in de vier jaar. Voor mij is 29 februari een dag als alle anderen, ik sta er niet bij stil. Het is een maandag, ik ga gewoon naar school: het leven gaat door. Het enige waar ik aan denk is dat de maand februari zo kort is – met of zonder schrikkeldag. Daarom vind ik het knap dat ik 8 boeken heb gelezen, terwijl ik vorige maand in 31 januaridagen 4 boeken las

wrapupfeb2016

Deze maand las ik een hoop goede boeken, zoals Simon vs. de verwachtingen van de rest van de wereld. Dit boek beoordeelde ik met andere leden van de Hebban Young Adult Club van 10 en mijn oordeel is hier te lezen. Spoiler: het is zéér positief!

Pokerface van Buddy Tegenbosch las ik na zijn andere boek Oog om Oog (recensie). Oog om Oog vind ik beter dan zijn debuut, maar ik heb ook van Pokerface genoten, net als van De Stalker (klik hier voor mijn recensie).

Over Wat ik weet (recensie) was ik helaas minder enthousiast. Misschien herinner je je nog wel dat ik dit in januari ook al las, maar nu is ie eindelijk uit – gelukkig.

IMG_9485

Februari in cijfers

Aantal gelezen boeken: 8

Totaal gelezen boeken 2016: 12 / 70

3 Comments

  1. Pingback: Update | Reading Challenge 2016 | Femke leest!

Reageer gerust! :)

