Stop motion filmpje: boeken in de kast

In de vakantie ga ik altijd een beetje experimenteren. Dat resulteerde vorige herfstvakantie in het eerste filmpje. Dit keer heb ik weer een filmpje gemaakt, wederom naar aanleiding van een nieuwe indeling van mijn boekenkast. Die raakt namelijk vol en dus creëerde ik meer ruimte door mijn gelezen boeken horizontaal neer te leggen in plaats van rechtop te laten staan. Daar heb ik vervolgens een stop motion filmpje van gemaakt! Kijk je mee?

Een stop motion filmpje is gemaakt van foto’s. De kunst is om zo veel mogelijk foto’s te nemen. Dat heb ik, bleek achteraf, niet helemaal goed gedaan. Ik heb er van geleerd dat ik een volgende keer na elk boek een foto moet nemen, in plaats van na een stapeltje van vier of vijf boeken.

Je ziet in het filmpje hierboven precies welke boeken er in mijn kast liggen. Al weet ik natuurlijk niet voor hoe lang dat zo blijft. Wie weet hoe ik het de volgende keer opnieuw inricht, want het is o zo vol. Klik hier als je het filmpje hierboven niet kan bekijken.

Wat doe jij als je ruimte tekort komt in je boekenkast?

2 Comments

  1. Leuk zo’n filmpje 🙂 Als mijn boekenkast volzit ga ik gewoon verder met de ruimte ernaast (of dat nu een tafeltje, een stoel of de grond is, ik bouw het allemaal vol als het moet :p). Gelukkig heb ik nu (weer) genoeg ruimte en kunnen mijn boeken nu allemaal in de kast staan: dat is wel eens anders geweest 😉

    Liked by 1 persoon

Reageer gerust! :)

