In beeld | Den Haag

Wanneer ik er was maakt eigenlijk niet uit, ik wil niet heel veel vertellen, maar eigenlijk de beelden van Den Haag voor zich laten spreken. Foto’s van boeken, boekhandels en boekenkasten en van de stad, parkjes en de natuur. Daarnaast heb ik ook weer een filmpje gemaakt. Jawel, je vindt de filmbeelden na de foto’s, onderaan het artikel. Veel kijkplezier!

IMG_9015

De jeugd- en young adult afdeling bij boekhandel Van Stockum!

IMG_9026

Mooi mooi!

IMG_9028 IMG_9033

De bibliotheek in Den Haag: wat een gigantisch aanbod!!

IMG_9038

Young adult in American Book Center.

IMG_9036

De Divergent trilogie in het Spaans, hoe grappig!

IMG_9053

Paagman!

IMG_9059

Rondlopen in Den Haag.

IMG_9061

En foto’s maken.

IMG_9064 IMG_9075

En toen kwam ik bij een leuk parkje.

IMG_9080 IMG_9082  IMG_9088    IMG_9093 IMG_9103 IMG_9104

Met een cool standbeeld.

IMG_9105 IMG_9106

Check ook de filmbeelden onderaan dit artikel.

IMG_9111  IMG_9116 IMG_9120

Toen was het weer tijd om naar huis te gaan. Hier ben ik op station Den Haag Centraal.

Bij deze de link als je het filmpje hierboven niet kan bekijken: https://vimeo.com/femkevdg/denhaag

Meer foto’s zien? Check hier Utrecht in beeld!

1 Comment

Reageer gerust! :)

