Bookhaul | Wat ik kreeg voor mijn verjaardag

Onder het motto ”beter laat dan nooit” laat ik vandaag zien wat ik voor mijn verjaardag heb gekregen (twee maanden geleden dus). Van vriendinnen kreeg ik cadeaus en ook toen ik met familie mijn verjaardag vierde, werd ik verwend! Ik heb in de tussentijd al veel gebruik gemaakt van wat ik kreeg, kijk je mee?

IMG_0181

Dit is het eerste deel van de cadeaus die ik mocht openmaken!

IMG_0189

Ik kreeg een lekkere kant-en-klaar mix om chocolate chip cookies te bakken. Dit heb ik al eens eerder gedaan, en dit keer was het weer lekker – maar die van de eerste keer waren beter gelukt.

IMG_0193

Misschien houd ik een beetje van chocola, zou je denken.. 😉 Milka Oreo is zooo lekker!

IMG_0204

Naast een boekenbon kreeg ik ook vier boeken, leuk!

IMG_0211

Toen ik hoorde dat van Natasza Tardio, auteur van Meedogenloos, een nieuw boek zou verschijnen, zette ik Vlucht meteen op mijn verlanglijstje!

IMG_0229

Dit boek wil ik binnenkort zeker lezen, want ik ben fan van taal en dit taalboek ‘Dat hoor je mij niet zeggen!’ lijkt me ook leuk om door te bladeren en om erin te lezen.

IMG_0233

Zoals je weet, ben ik aan het schrijven: voor Camp Nanowrimo, en mijn verhaal verscheen ook in een bundel. In dit boek staan allemaal leuke korte oefeningen waarvan ik er al een paar heb uitgevoerd. Als ik wat verder, ben ik van plan een recensie te schrijven en het lijkt me leuk om ook wat stukjes te delen!

IMG_0243

Omdat ik een keer een recept hiervan gemaakt heb, kreeg ik het kookboek ook. Zo veel leuke en veelzijdige recepten staan in dit boek!

IMG_0249

Alles ziet er zo mooi uit, ik krijg meteen zin om het te maken en natuurlijk ook op te eten!

IMG_0253

Dit recept heb ik al gemaakt en het was echt super lekker, als ik dat zelf mag zeggen!

IMG_0257

Deze roomboterspritsen had ik al eerder gemaakt samen met de vriendin van wie ik dit kookboek kreeg.

IMG_0260

Tsjonge, bedankt allemaal! ❤

IMG_0518

Een boek dat ik voorafgaande aan mijn verjaardag mocht kopen bij de YA avond in Alphen, zodat auteur Chinouk Thijssen het ter plekke kon signeren!

IMG_0573

Jaa, nog meer leuks! Allemaal boekgerelateerde cadeautjes 😉

IMG_0577

Inmiddels heb ik de twee boeken al gelezen, en van De oceaan aan het einde van het pad kan je ook al een recensie lezen. En kijk ook hoe mooi dat boek is ❤

IMG_0582

Ik kreeg ook een boekensteun en die is zo leuk! Het is een lezend meisje en dat staat zo mooi in mijn boekenkast! Binnenkort volgt er een foto artikel want ik moet laten zien hoe veelzijdig je deze kan gebruiken.

IMG_0679

Om een boek te lezen heb je natuurlijk een boekenlegger nodig. Blossom Books heeft sinds een paar maanden magnetische boekenleggers, waar deze er ééntje van is.

Ja, dat was weer een hoop! Ik ben er ook allemaal heel erg blij mee, bedankt allemaal 🙂 

Ik heb ook nog een fotocamera in het vooruitzicht, binnenkort ga ik er één uitzoeken. Ik moet alleen nog een keuze maken, al heb ik al wat online research gedaan. Heb jij een fotocamera die je goed bevalt of is het juist een tegenvaller? Laat het me weten, ik hoor graag over je ervaringen zodat ik een beetje weet welke camera’s fijn zijn en welke niet 🙂

2 Comments

  1. Pingback: In beeld | Een nieuwe boekensteun in mijn boekenkast | Femke leest!

  2. Pingback: Bookhaul | Lente 2016 | Femke leest!

Reageer gerust! :)

