Filmpje | YA Evenement bij Boekhandel Van Piere

Gisteren was ik bij boekhandel Van Piere in Eindhoven voor het young adult summer event. Eerst was de boekpresentatie van Tweedehands Vleugels (Vanessa Gerrits) en vervolgens kon je verschillende workshops volgen! Meer hierover vertel ik nog in mijn verslag, dat eind deze week verschijnt. Want anders is er zo veel van hetzelfde achter elkaar (ik was vrijdag ook al bij een bookevent) ๐Ÿ˜‰

Ook heb ik foto’s gemaakt en die moet ik nog uitzoeken. Dat is best wel een werkje, want ik heb 208 foto’s gemaakt bij het evenement en ook heb ik er 63 gemaakt van de goodiebag die we kregen. Ik heb een nieuwe camera en om te oefenen heb ik dus veel foto’s gemaakt. Gevolg is dat ik die dan wel allemaal moet uitzoeken. Dat is leuk, maar wel veel werk, dus vandaag nog geen verslag.ย Ik heb de tekst al geschreven, maar die foto’s, hรจ.. ๐Ÿ˜‰

Maarrr wat ik vandaag dan wel al wil delen is een filmpje! Want ook dat kon met mijn camera (waar overigens nog een aparte blogpost over verschijnt). Duss ik zou zeggen: bekijk het filmpje hier of hieronder. Werkt het niet? Gebruik deze link: vimeo.com/femkevdg/yavanpiere.

9 Comments

  1. Aah ziet er zo leuk uit! Die boekenwinkel is trouwens echt mijn favo winkel everrr ze hebben er best wel veel YA (zeker als je het vergelijkt met de plaatselijke bruna) en vanaf mijn school is het echt maar tien minuten fietsen.! ๐Ÿ˜€
    + die koffiewinkel in het midden is echt awweesome! Was dat evenement eigenlijk alleen voor bloggers of mocht iedereen gewoon komen en heb ik totaal niet opgelet? Had me echt zo leuk geleken! ๐Ÿ™‚ Trouwens vet tof filmpje!

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Verslag | YA event bij boekhandel Van Piere | Femke leest!

Reageer gerust! :)

