Mijn blog is verhuisd! (En nu?)

Ik heb bijna 2 jaar op Femke Leest! en al een tijdje dacht ik erover om over te stappen naar een eigen domein. Per 1 september heb ik dat gedaan! De naam is ook veranderd. Even tromgeroffel voor de onthulling….. BIBLIOFEM! 

Ik heb er hard aan gewerkt, maar het is nog lang niet af. Zo ga ik alle oude berichten nog importeren, verandert de lay-out nog, ben ik bezig met het denken over een logo voor m’n header, et cetera. Maar ik heb wel al geblogd en er staan zelfs al 3 artikelen online.

Hoe kan ik je (blijven) volgen?

Als trouwe volgers willen jullie daar natuurlijk ook van op de hoogte blijven. Ik zal je even vertellen wie me automatisch al volgen op m’n nieuwe blog.

  • Bloglovin‘ volgers zijn allemaal meeverhuisd. Femke Leest! bestaat niet meer en in plaats daarvan volg je nu Bibliofem.
  • Op sociale media zoals Twitter (@Bibliofem) en Instagram (@bibliofem.nl) heb ik mijn gebruikersnaam veranderd, maar de oude volgers volgen me gewoon nog steeds.

De volgers via de e-mail hebben tot nu toe nog niks ontvangen, maar ik heb jullie ingeschreven zodat je bij elk nieuw bericht weer een mailtje in je inbox krijgt. Je ontvangt zo een mailtje dat je je hebt geabonneerd op Bibliofem. Als je op ”bevestig volgen” klikt, krijg je vanaf dan elke keer als ik iets plaats een mailtje. Dat kan dus al zomaar vanaf morgen zijn!

Volgen via WordPress.. het is me nog niet gelukt om daar iets aan te doen. Ik ben het aan het proberen, maar als het niet lukt, hoop ik dat je je natuurlijk op een andere manier abonneert.

Wat heb ik tot nu toe allemaal al gemist?

Er staan op dit moment 3 artikelen online en vandaag, morgen en de rest van de week volgen er nog veel meer. Klik op de titel om het stuk te lezen of surf meteen naar mijn blog.

Mijn blog vind je vanaf nu op bibliofem.nl!

1 Comments

Reageer gerust! :)