Media Monday #1

Aangezien ik donderdag al over TFIOS had verteld en morgen de film recenseer, heb ik bedacht dat ik de Media Monday van deze week óók in het teken van TFIOS zet! En nee, ik ga geen quotes opnoemen; die kennen we allemaal al. Als ze je nog niet de neus uit komen, bekijk er hier dan nog eens een aantal. Dat TFIOS een hit is, weten we allemaal. Als je wilt weten hoe groot, moet je dit artikel lezen.

Zoals je al hebt gemerkt, vind ik Buzzfeed een leuke site. Er staan veel leuke boek en andere entertainment artikels op. Je zult Buzzfeed linkjes wel vaker tegenkomen in deze rubriek. Hieronder heb ik nog wat linkjes gezet.

Een tranentrekker, zo wordt de film – net als het boek – omschreven. Zal ik je eens wat vertellen? Ik huilde niet. Dat ligt niet aan dit boek maar aan mij. Ik heb gewoon nog nooit gehuild bij het lezen van een boek of bij het kijken van een film. Dat zegt niet dat er geen emotionele momenten zijn; die zijn er namelijk volop. Ik ben dan gewoon niet zo’n huilerd, ik vind het eerder mooi en niet zo zielig dat ik erom moet huilen. Ik ben het dus ook niet met deze dingen eens. Er is niks mis met mensen die niet huilen. Als dat zo zou zijn, zou het dat ook met de mensen die wél huilen moeten zijn. Janken bij de volgende 26 redenen is dus niet wat ik deed, maar het zijn wel momenten die ik erg mooi vond. Knik jij ook voortdurend tijdens het lezen van dit artikel?

Ook de acteurs hebben fans. Ansel Elgort (ik hoef je niet te vertellen dat hij Augustus Waters speelde) was afgelopen week weer in Amsterdam en bezocht hét bankje.

En wat vond jij van TFIOS? Ben je een fan die niks anders deed dan huilen? Of had je te veel verwacht en vond je het eigenlijk tegenvallen? Als je TFIOS leuk vond en nog nog boekentips nodig hebt, kijk dan eens hier.

Dat was de eerste Media Monday! Laat je me weten wat je van deze rubriek en van TFIOS vindt? Morgen recenseer ik de film, die over een kleine twee weken ook op blu-ray en dvd verkrijgbaar is.

1 Comments

  1. Pingback: Media ehu.. Wednesday | Femke leest!

Reageer gerust! :)