Hebban Boekentipper | Lees eens wat anders

Hebban heeft iets leuks: de boekentipper! Laat weten wat je favoriete boeken zijn en dan komt er een persoonlijke, op maat gemaakte tip voor jou, van de redactie. Ik heb een ‘lees eens wat anders’ advies gekregen en raad dit zeker aan om eens te proberen!

Lees eens wat anders! Dat is het thema van deze maand april op Hebban. Buiten je eigen comfort zone stappen is altijd spannend, maar kan ook mooie ervaringen opleveren. Hebban daagt je uit om buiten je favoriete en vertrouwde genre te lezen en helpt je waar nodig een handje via de Boekentipper!
– Hebban (Lindy de Jong) | Lees het hele artikel hier

Het werkt heel simpel. Hier vind je de boekentipper. Allereerst vul je drie favoriete boeken in. Je kan ook een toelichting schrijven. Een paar dagen later krijg je een mailtje met een verassende boekentip op maat!

Ik heb dit zelf ook gedaan en gaf een paar van mijn favoriete boeken op. De oceaan aan het einde van het pad is de tip die ik op basis daarvan heb ontvangen. Ik kan me ook helemaal vinden in de toelichting die erbij is geschreven!

hebbanboekentipper

Het leuke is dat ik werkelijk eens met dit boek in mijn handen heb gestaan in de boekhandel. Ik kocht het niet, want ik twijfelde of het wel iets voor mij zou zijn. Ik was dus opnieuw gaan twijfelen of ik het boek toch niet wil lezen. Er staat overal dat het fantasy is, maar de omschrijving klinkt niet zo heel erg. Daarom heb ik het boek voor mijn verjaardag gevraagd!

Ik vind het super leuk dat je een persoonlijke tip krijgt en geen automatische tip gebaseerd op lezersbeoordelingen. Helaas kan ik geen berichtje terugsturen naar deze redacteur, maar ik wil hem of haar bij deze bedanken 🙂

Ook zin in een uitdaging? Gebruik dan snel de boekentipper en lees in april een boek dat je normaal gesproken misschien niet zo snel zou oppakken. Ik doe misschien mee, jij ook? Doe het snel in april en ontdek een verrassende leestip voor ‘buiten je comfort zone’!

5 Comments

  1. Pingback: Femke las eens wat anders: De oceaan aan het einde van het pad | Femke leest!

Reageer gerust! :)